carnaval

CARNAVAL 2017

Aquest any la pluja no ens ha fet la guitza i hem pogut celebrar el Carnaval pels carrers del barri. Durant el matí del divendres 9 de febrer la rua “carnavalera” va recórrer els nostres carrers amb música i festa. L’alumnat d’infantil i primària es va disfressar de Superman i l’alumnat de secundària de Popeyes

CARNAVAL 2017 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut