Carnaval a Sant Cosme
Com cada any hem celebrat el Carnaval
Carnaval a Sant Cosme Llegeix més »
Aquest any la pluja no ens ha fet la guitza i hem pogut celebrar el Carnaval pels carrers del barri. Durant el matí del divendres 9 de febrer la rua “carnavalera” va recórrer els nostres carrers amb música i festa. L’alumnat d’infantil i primària es va disfressar de Superman i l’alumnat de secundària de Popeyes