bateria

Tastet de bateria

El passat divendres 16 de febrer un petit grup d’alumnes de 1r d’ESO van fer un tastet de bateria, per a tots ells era la primera vegada que tocaven aquest instrument. La classe va ser molt entretigunda i animada, ens ho vam passar molt bé.    

Tastet de bateria Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut