Ja som a 3r
Ja som a tercer! Hem iniciat el curs i estem molt contents d’estar en aquest curs.
Com cada any, el grup de 3r d’ESO farå classes de guitarra a l’assignatura de música. Comencem amb il·lusió i amb moltes ganes de fer cançons.
Comencem les classes de guitarra Llegeix més »