Trencadís de Cançons
Avui l’alumnat d’infantil i primer de primària han visitat el Palau de la Música
Trencadís de Cançons Llegeix més »
Avui l’alumnat d’infantil i primer de primària han visitat el Palau de la Música
Trencadís de Cançons Llegeix més »
Fa dues setmanes a la classe de segon de la E.S.O. estàvem treballant una activitat en la que sortia un poema de Federico García Lorca.
QUAN EL TEMA ENS INTERESSA, TREBALLEM MILLOR. Llegeix més »
De nou, aquest curs, s’ha iniciat la formació d’adults a l’escola.
Alfabetització per adults Llegeix més »
La classe de 3r ja ha començat els grups interactius! Durant aquest curs tenim una mare com a voluntària, la Mari, i estem super contents que vingui ajudar-nos.
GRUPS INTERACTIUS Llegeix més »
“Fa molt de temps, en aquesta escola, van entrar tres nens… els quals mai més en van poder sortir. Diuen que encara segueixen aquí acompanyats per uns amics molt estranys…”
Les famílies col·laboren tallant Castanyes De nou aquest curs 2018-2019, tres mares de l’escola ens han ajudat a fer un tall a les castanyes per poder coure-les posteriorment. Agraïm la seva col·laboració, i esperem que el curs vinent siguin més famílies les que vinguin a ajudar.
Les famílies col·laboren tallant Castanyes Llegeix més »
Els alumnes de primer i segon d’Eso han començat a fer teatre!!!! Què deuen estar planejant?
Aquesta setmana hem fet una recepta típica de França: croissants de xocolata!! Què bons!!
A LA USEE VISITEM FRANÇA! Llegeix més »
Fa uns dies vam tornar a llegir el conte “El Club dels Valents” amb la Belinda. Les papallones de 1r., un cop recordada la història del Samuel i del Pol, vam fer un dibuix explicant per què ells i elles són valents i valentes. Mireu quins dibuixos tan bonics!! i Mireu els nostres valents i
A PRIMER SOM VALENTS!!! Llegeix més »
El dimarts dia 30 d’octubre els més petits de l’escola vam anar a buscar a la Castanyera i el seu ajudant, el gegant! Al principi no els vèiem però després, els vam trobar i vam ajudar a la castanyera a collir castanyes! Va ser molt divertit! Després, tots i totes vam cantar i ballar la cançó
Anem a collir castanyes! Llegeix més »