novembre de 2018

HALLOWEEN 2018

“Fa molt de temps, en aquesta escola, van entrar tres nens… els quals mai més en van poder sortir. Diuen que encara segueixen aquí acompanyats per uns amics molt estranys…”

HALLOWEEN 2018 Llegeix més »

A PRIMER SOM VALENTS!!!

Fa uns dies vam tornar a llegir el conte “El Club dels Valents” amb la Belinda. Les papallones de 1r., un cop recordada la història del Samuel i del Pol, vam fer un dibuix explicant per què ells i elles són valents i valentes. Mireu quins dibuixos tan bonics!! i Mireu els nostres valents i

A PRIMER SOM VALENTS!!! Llegeix més »

Anem a collir castanyes!

  El dimarts dia 30 d’octubre els més petits de l’escola vam anar a buscar a la  Castanyera  i el seu ajudant, el gegant! Al principi no els vèiem però després, els vam trobar i vam ajudar a la castanyera a collir castanyes! Va ser molt divertit! Després, tots i totes vam cantar i ballar la cançó

Anem a collir castanyes! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut