VISITA A LA LLAR D’INFANTS DUMBO

Avui hem anat a visitar als nens i nenes de la llar d’infants DUMBO. Portàvem molts dies fent una sorpresa per ell i per fi els hi hem pogut donar. Havíem fet una tortuga gegant amb paper de diari i els hi hem regalat. Tots els petits i les mestres s’han quedat bocabadats, els hi ha agradat molt! A més a més, hem pogut jugar i conèixer els alumnes que l’any que ve vindran a la nostra escola. Mireu les fotos de tots els infants jugant junts.
Per cert, si voleu venir a la nostra escola el curs que ve podeu apuntar-vos, les preinscripcions comencen al març. Veniu a les portes obertes el dia 10 de març i podreu veure com treballem i què bonica és l’escola!