Jugant amb la dansa
Fa uns dies ens va visitar el Xavi, i tal i com diu el títol de l’activitat vam jugar amb la dansa, ballant!!! Ens ho vam passar d’allò més bé.
Jugant amb la dansa Llegeix més »
Fa uns dies ens va visitar el Xavi, i tal i com diu el títol de l’activitat vam jugar amb la dansa, ballant!!! Ens ho vam passar d’allò més bé.
Jugant amb la dansa Llegeix més »
Avui hem anat al teatre a veure l’obra de teatre l’àvia Pepa. A més a més hem estat una estona al parc jugant. Ens ho hem passat molt bé !
Anem al teatre: l’àvia Pepa Llegeix més »