Tecnologia a l’USEE
Aquest curs amb els companys de l’USEE hem treballat amb les tauletes per crear animacions digitals.
Tecnologia a l’USEE Llegeix més »
Aquest curs amb els companys de l’USEE hem treballat amb les tauletes per crear animacions digitals.
Tecnologia a l’USEE Llegeix més »
El passat dijous 4 de maig una alumna i sis alumnes de Secundària van fer un tast d’escalada al rocòdrom del CEM Estruch. L’alumnat es va entusiasmar com poques vegades i demana tornar al rocòdrom. A veure si per a la propera s’hi anima més gent perquè l’experiència va ser genial!! Si en teniu dubtes,
SORTIDA ESCALADA Llegeix més »
Com cada any, els alumnes de sisè han passat tot el curs preparant la cantata del Prat, que es va celebrar el passat divendres, 4 de Maig del 2018. La cantata és una sortida que fan tots els grups de sisè del nostre poble, en la qual s’ajunten els nens i nenes que l’any vinent
17a CANTATA del PRAT Llegeix més »
A través del conte del monstre de colors hem treballat les emocions de alegria, tristesa, calma, ràbia i por. Durant aquest curs hem après a identificar molt millor les nostres emocions en cada moment. A l’emociòmetre que tenim a la classe cada dia pensem com ens sentim i posem una pinça amb el nostre nom
LES NOSTRES EMOCIONS Llegeix més »
El 27 de febrer els alumnes de 4t,5è i 6è hem anat al teatre modern a veure una gran obra. Ens ha agradat molt, les protagonistes eren tres noies que estaven a la biblioteca i trobaven un llibre de poemes. Ha estat molt divertida perquè també han cantat. En sortir del teatre, hem anat a esmorzar
Cada any tots els nens i nenes de l’escola sortim a decorar els arbres de Nadal que hi ha al barri. És una experiència molt bona, ja que tots els botiguers del barri estant molt agraïts que els ajudem a decorar els seus arbres amb material fet per nosaltres… En acabar fem una xocolatada que
Decorem el barri per Nadal Llegeix més »
Aquest any ens hem lluït !!! La Cristina ens ha ensenyat a fer unes galetes ben bones. Un cop juntes, hem format una carbassa de halloween que hem omplert amb més caramelets !! Han quedat boníssimes…..Ummmm
Castanyada ben dolça!! Llegeix més »
Com ja va sent tradicional a l’escola, cada any celebrem la castanyada. La senyora castanyera passa a recollir les castanyes per totes les aules amb els seus acompanyants que ens canten moltes cançons.
El passat 7 de maig, el grup de 3r d’ESO vam anar a La Capsa. L’objectiu de la sortida era poder aprendre un instrument i formar part, per un dia, d’un combo de música. Ens ho vam passar molt bé, cadascú va poder tocar l’instrument escollit i vam interpretar la cançó de Daft Punk –
Sortida a La Capsa amb 3r d’ESO Llegeix més »
Avui a anglès hem après les parts del cos amb una cançó molt divertida! Mireu com cantem i ens sabem les parts del cos: head, shoulders, knees, toes, eyes, ears, nose and mouse.
HEAD, SHOULDERS, KNEES and TOES Llegeix més »