L’Institut Escola més musical que mai.
Setmana musical a l’Institut Escola amb dues sortides. L’alumnat de quart, cinquè i sisè de primària i els de primer d’ESO aniran dimarts al Palau de la Música Catalana. Dijous serà el torn dels de tercer d’ESO, que aniran a La Capsa del Prat de Llobregat. (Clica sobre la foto per veure-la més gran)
L’Institut Escola més musical que mai. Llegeix més »




