octubre de 2016

Anem a plantar a l’hort

El dia 7 d’octubre la classe de 5è vam anar a plantar a l’hort de l’escola. A nosaltres ens va tocar plantar enciams…ho vam fer molt i molt bé. A la classe ens agrada molt anar a cuidar l’hort.  Ens voleu veure?   Com seran els nostres enciams! A més a més…..si voleu saber més

Anem a plantar a l’hort Llegeix més »

SIRENES I TRITONS

Comencem un nou curs i hem de decidir el nom de la nostra classe. Els nens i les nenes de primer després de molt pensar, i fer votacions hem decidit ser la classe de Sirenes i tritons!!.    

SIRENES I TRITONS Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut