Nadal

BON NADAL!

Queden molt poquets dies perquè arribi Nadal i a l’escola ja estem fent moltes activitats. Avui ens ha arribat una carta del Fumera i ens ha dit que ens està vigilant i si ens portem molt bé ens portarà un regal. Estem molt emocionats i ens encanta el Nadal. Bon Nadal families!

BON NADAL! Llegeix més »

El Nadal ens espera!!!

El grup de sisè cada dimarts està preparant amb molta il·lusió l’obra de teatre del proper dia 20 de desembre, amb la col·laboració de la Maria Donoso del grup Kaddish. Aquí us deixem una petita mostra de l’assaig!!! Esteu preparats per gaudir del nostre espectacle? Us esperem el proper dijous dia 20 de desembre al

El Nadal ens espera!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut