Sortida al Delta del Llobregat
El passat 27 de febrer un grup d’alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO vam fer una sortida amb la resta d’Instituts del Prat al Delta del Llobregat. Allà ens esperaven uns monitors que ens van explicar com es fa el cens d’aus per poder controlar les diferents espècies que ens visiten cada any. També […]
Sortida al Delta del Llobregat Llegeix més »










