Bon viatge cap a segon!!!!
S’acaba el curs i us volem deixar un petit record de moments i activitats viscudes durant tot el curs de primer!!! Són molts i molt bonics però segur que a segon us esperen també molts moments i activitats superdivertides. Ha estat un plaer ser les vostres mestres i compartir tots aquests moments amb vosaltres. Mònica […]
Bon viatge cap a segon!!!! Llegeix més »










