novembre de 2022

Educació viària

A 1r. hem fet la primera sessió d’educació viària amb el Toni, un policia local molt simpàtic que ens ha recordat com hem de caminar i creuar els carrers. Hem practicat a classe amb un joc molt divertit!!! I encara hem d’aprendre més perquè vindrà un altre dia.

Educació viària Llegeix més »

Sortida Museu Blau

Divendres passat, 11 de novembre, els alumnes de 4t, 5è i 6è vam anar al Museu Blau, de Barcelona.  El Museu Blau és el Museu de Ciències Naturals i vam poder observar tot tipus d’éssers vius de tots els regnes: insectes, mamífers, ocells, fongs…  No patiu, el lleó, el goril·la i l’ós formiguer estaven dissecats!  Per aprendre moltes

Sortida Museu Blau Llegeix més »

Observem l’entorn!

A la classe de medi estem treballant diferents aspectes del nostre entorn, on vivim. Una d’aquestes és la educació viària i, per tant, les senyals de trànsit. Així doncs, vam sortir a donar una volta pel barri per valorar com es troba aquest i observar les senyals que hi ha.

Observem l’entorn! Llegeix més »

Anem al teatre modern!

El passat 31 d’octubre la classe de cinquè vam anar al teatre modern a ajudar a un artista en la creació de la seva obra “Las cosas que de verdad importan”. L’artista argentí ens va explicar com va sorgir la idea de la seva obra i de quina manera la realitza. Vam poder reflexionar en

Anem al teatre modern! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut