EXCURSIÓ AL COSMOCAIXA
El passat dimecres 2 de desembre els alumnes de 3r i 4t d’ESO van tenir l’oportunitat de visitar el Cosmocaixa
EXCURSIÓ AL COSMOCAIXA Llegeix més »
El passat dimecres 2 de desembre els alumnes de 3r i 4t d’ESO van tenir l’oportunitat de visitar el Cosmocaixa
EXCURSIÓ AL COSMOCAIXA Llegeix més »
Durant la passada classe de física les alumnes de 3r d’ESO van comprovar la primera llei de Newton. Aprendre experimentant és la millor forma d’arribar al coneixement!
Les alumnes de 3r posen a prova a Newton Llegeix més »