Teatre

El Nadal ens espera!!!

El grup de sisè cada dimarts està preparant amb molta il·lusió l’obra de teatre del proper dia 20 de desembre, amb la col·laboració de la Maria Donoso del grup Kaddish. Aquí us deixem una petita mostra de l’assaig!!! Esteu preparats per gaudir del nostre espectacle? Us esperem el proper dijous dia 20 de desembre al

El Nadal ens espera!!! Llegeix més »

Obra de teatre: Dràcula

El passat 14 de juny, l’alumnat de secundària va representar al Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa l’obra de teatre Dràcula, amb participació d’alumnes de tots els cursos de l’ESO. Cliqueu sobre les fotos per veure-les mes grans. Aquí podeu veure un fragment de l’obra.  

Obra de teatre: Dràcula Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut