PROJECTE PILOTS D’AVIÓ

Aquest curs vam escollir ser la classe dels pilots d’avió per aquest motiu aquest trimestre hem treballat el projecte dels pilots d’avió. Volíem aprendre moltes coses d’aquesta professió i ens vam posar a investigar. Hem fet moltes activitats per aprendre com són els avions, què hem d’estudiar per ser pilot, com és possible que els avions volin, les paraules més importants que utilitzen els pilots d’avió en anglès, hem entrevistat a un pilot d’avió que ha vingut a l’escola, entre moltes més activitats.

Hem gaudit molt fent aquest projecte!

Aquí us deixem un vídeo que hem gravat, esperem que us agradi.