desembre de 2018

Camarlencs reials

El passat dimarts 18 de desembre ens van visitar dos patges reials, ajudants dels Reis Mags!!! Ens van explicar un conte molt bonic de la nit de Reis, i ens van demanar que havíem de recomanar el conte que més ens agradés. I així ho vam fer… cadascuna de les papallones de primer va escriure […]

Camarlencs reials Llegeix més »

BON NADAL!

Queden molt poquets dies perquè arribi Nadal i a l’escola ja estem fent moltes activitats. Avui ens ha arribat una carta del Fumera i ens ha dit que ens està vigilant i si ens portem molt bé ens portarà un regal. Estem molt emocionats i ens encanta el Nadal. Bon Nadal families!

BON NADAL! Llegeix més »

El Nadal ens espera!!!

El grup de sisè cada dimarts està preparant amb molta il·lusió l’obra de teatre del proper dia 20 de desembre, amb la col·laboració de la Maria Donoso del grup Kaddish. Aquí us deixem una petita mostra de l’assaig!!! Esteu preparats per gaudir del nostre espectacle? Us esperem el proper dijous dia 20 de desembre al

El Nadal ens espera!!! Llegeix més »

La Kika ve a l’escola

Com cada any, a la classe de P5 ens va venir a fer una visita la kika, la gosseta divertida i carinyosa que van abandonar al bosc i que desprès d’estar perduda un temps,  ara viu en una granja ajudant al pastor amb el ramat d’ovelles. La Kika va venir amb alguns dels seus amics a

La Kika ve a l’escola Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut