CREEM UN CÒMIC AL SIEI

Durant aquesta setmana els alumnes del SIEI han estat treballant amb una aplicació de la tàblet per tal de crear un còmic. Mireu que divertits els resultats!

PROJECTE D´EMPRENEDORIA

Els alumnes de quart hem realitzat  com a projecte d´emprenedoria  el calendari d´ aquest nou any, en ell i  podem trobar tots els alumnes de l´Institut Escola  repartits en classes i a tot el personal del nostre centre…no us el perdeu…

TERTÚLIES LITERÀRIES

Aquest curs els alumnes de 5è estem llegint un clàssic amb moltes aventures i amors: Tirant Lo Blanc.
Aquest llibre explica les aventures de Tirant, un jove que el van fer cavaller per la seva valentía i enginy, ja que guanyava totes les batalles. Al llarg… Llegeix més»

ESCRIPTURA CREATIVA

Durant aquest curs, els alumnes de 5è els dilluns fem expressió escrita. Per fer-ho més divertit, fem escriptura creativa. Alguns dies la mestra ens posa una imatge que hem de descriure, altres amb un dau i els nómbres que surten, hem d’inventar-nos una història amb… Llegeix més»