ACTE DE GRADUACIÓ DE 4t ESO

Moltes felicitats!!! Heu acabat una etapa però esperem i desitgem que en vinguin d’altres.

Benvolgudes famílies i alumnes de l’Institut Escola del Prat,
Després de les deliberacions oportunes s’han atorgat els Premis Sant Jordi d’enguany. Donada l’actual situació, els premis es lliuraran al setembre.
Cliqueu a la imatge, passeu el ratolí per sobre de la imatge i descobrireu …

OFERTA DEFINITIVA DE PLACES

CLIQUEU AQUÍ

Contacte: a8071691@xtec.cat

Mòbil: 667365218

AQUEST TERCER TRIMESTRE LES TASQUES PROPOSADES SERAN AVALUABLES

TERCERA AVALUACIÓ

Benvolgudes famílies i nois i noies. Us hem preparat aquestes tasques per tal que les pugueu anar fent aquests dies que tots serem a casa. És important mantenir algunes rutines com l’estona per jugar, per descansar, per estar amb la família i també per llegir, per escriure i també per fer activitats acadèmiques… AQUEST TERCER TRIMESTRE LES TASQUES SERAN AVALUABLES, amb la recomanació general del Departament, sempre per sumar, mai per penalitzar l’alumnat. Tenim la primera i la segona avaluació com a referent. Animeu-vos i ens veiem aviat!

El Claustre de l’Institut Escola

Per a més informació cliqueu AQUÍ.

L’Institut Escola del Prat participa en els Projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat en centres educatius públics dins del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional, que està cofinançat pel Programa operatiu d’ocupació formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020.

La mona 2020

Aquest any hem fet una mona confinada. Aquest es el resultat.