PREINSCRIPCIÓ CURS 2021-2022

COMUNICAT BEQUES MENJADOR

Podeu trobar tota la informació sobre la sol·licitud de beques del menjador CLICANT AQUÍ

EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA

Enllaç: Barem definitiu

EDUCACIÓ SECUNDÀRIA

Enllaç: Barem definitiu.

Visita’ns

Documents

Publicació de l’oferta inicial de places Educació Infantil de segon cicle i Educació Primària 2021/2022

Publicació de l’oferta inicial de places Educació Secundària Obligatòria 2021/2022

PER LLEGIR EL PLA D’OBERTURA CLICA AQUÍ

Per a més informació cliqueu AQUÍ.

L’Institut Escola del Prat participa en els Projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat en centres educatius públics dins del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional, que està cofinançat pel Programa operatiu d’ocupació formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020.

El Colpbol

L’alumnat de 6è i el grup bombolla de 4t-5è han acceptat els reptes de Colpbol dels alumnes de l’Institut las Salinas.

Alumnat que es troba prop del nostre centre i que estudia cicles formatius d’activitats lúdic-esportives.

Certamen literari, Sant Jordi 2021.

Aquest curs hem tornat a recuperar el tradicional certamen literari de Sant Jordi. Per primer cop l’alumnat de 6è de primària s’ha unit al de l’ESO per rebre els premis.

Els guanyadors han estat:

6è de Primària:

Dibuix: Saray Amaya i Jose Manuel.

Literari: Manuela Vargas.

ESO:

Castellano 1º y 2º – Prosa: Tere Vargas, Verso: Coral Pérez.

Castellano 3º y 4º – Prosa: Merce Pérez, Verso: Gole García.

Català 1r i 2n – Vers: Isidro Jiménez, Prosa: Camelia Navarro.

Català 3r i 4t – Vers: Carmen Vargas, Prosa: Jose García.

Plàstica 1r i 2n – Doro García.

Tecnologia 3r i 4t – Jose Partida.