Dictat explosiu

Avui hem fet un dictat diferent, el dictat explosiu. Dintre dels globus hi havia frases i els alumnes/as sortien, explotaven un globus i llegien a la resta de companys les frases. Tots escrivien aquestes frases a la llibreta. Una manera divertida de fer dictats!

Llegeix més»

Els jocs del buf

Els nens i nenes de p3 una estona a la setmana la dediquem a fer jocs del buf. Les activitats que es fan serveixen per enfortir el to muscular de l’aparell bucofonatori, per a  tenir un control de la respiració i del buf  i d’aquesta… Llegeix més»

TALLER DE DANSA

Els alumnes de quart seguim de sort! aquest cop hem tingut l´oportunitat d´aprendre del nostre cos, hem après a expresar-nos  i a gaudir de la nostra psicomotricitat a través del ball, a riure i a jugar, a moure´ns i a tornar a la calma  mitjançant la música, i tot gràcies a un extraordinari ballarí…gràcies Xavier per a aquest formidable taller.