PREINSCRIPCIÓ CURS 2021-2022

Aquest curs tota la preinscripció serà online.

Per poder fer la preinscripció heu d’entrar en un dels següents enllaços. Podeu trobar tota la informació AQUÍ.

EDUCACIÓ INFANTIL: del 15 al 24 de març.

Enllaços: Sol·licitud electrònica – Sol·licitud en suport informàtic.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA: del 15 al 24 de març.

Enllaços: Sol·licitud electrònicaSol·licitud en suport informàtic.

EDUCACIÓ SECUNDÀRIA: del 17 al 24 de març.

Enllaç: Sol·licitud.

Visita’ns

Documents

Publicació de l’oferta inicial de places Educació Infantil de segon cicle i Educació Primària 2021/2022

Publicació de l’oferta inicial de places Educació Secundària Obligatòria 2021/2022

PER LLEGIR EL PLA D’OBERTURA CLICA AQUÍ

Per a més informació cliqueu AQUÍ.

L’Institut Escola del Prat participa en els Projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat en centres educatius públics dins del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional, que està cofinançat pel Programa operatiu d’ocupació formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020.

Camins Vius: Activitat de dansa

Camins vius: Activitat de dansa

Els grups de 2n i 3r de primària van realitzar el passat 24 de març l’activitat de dansa “Camins Vius”. A partir de les músiques proposades i d’un llibre per a cada alumne, van poder experimentar les diferents posibilitats creatives que ens ofereix la lectura com a vehícle per fomentar la imaginació.