PER LLEGIR EL PLA D’OBERTURA CLICA AQUÍ

Per a més informació cliqueu AQUÍ.

L’Institut Escola del Prat participa en els Projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat en centres educatius públics dins del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional, que està cofinançat pel Programa operatiu d’ocupació formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020.

Dia Internacional Contra el Canvi Climàtic

El passat dia 24 d’octubre es va celebrar el dia Internacional Contra el Canvi Climàtic.
Els alumnes d’infantil, primària i secundària de l’Institut Escola del Prat han treballat durant la setmana els aspectes relacionats amb les causes, conseqüències i mesures de prevenció del canvi climàtic i l’efecte hivernacle.
Entre tot han fet una sèrie de murals que els han ajudat a entendre i fomentar les mesures que podem prendre per cuidar el nostre planeta i reduir la contaminació.

Per poder veure les imatges amb gran, feu un click a la imatge.

La Castanyera i el gegant

Com cada any, els alumnes de 6è hem preparat el conte de la Castanyera per representar-lo davant dels nens i nenes d’Infantil i Primària.  Enguany, per les circumstàncies en què ens trobem, n’hem fet una pel·lícula.  Esperem que us agradi tant com a nosaltres.

Utilitzem materials reciclats

Els alumnes de segon i tercer vam treballar durant la setmana la importancia de reciclar i tindre cura del nostre planeta. Aleshores, vam anar recollint diferent material com botelles, taps, globus… per realitzar el notre propi cotxe eòlic. Aquí tenia el resultat! ☺

WhatsApp Image 2020-11-06… Llegeix més»