Fem teatre!
Els alumnes de primer i segon d’Eso han començat a fer teatre!!!! Què deuen estar planejant?
Els alumnes de primer i segon d’Eso han començat a fer teatre!!!! Què deuen estar planejant?
Els nenes i nenes de 4t hem fet una activitat de MENJAR SALUDABLE!!! Vam aprendre quin menjar és saludable i quin no i que hem de menjar de tot!! Dos alumnes de la classe van representar que passa quan mengem menjar saludable i fem esport (que gastem tota l’energia ) i quan no mengem menjar
MENJAR SALUDABLE!!! Llegeix més »
Els nens i les nenes de 4t curs hem treballat les mesures de quilos i grams. Hem omplert un pot amb un quilo d’arròs, un altre amb dos quilos, un altre amb mig quilo(1/2 kg) i un altre amb un quart de quilo(1/4 de kg). Hem vist que 1 quilo són 1.000 gram, mig quilo
Avui hem anat a plantar a l’hort!! Hem plantat tomàquets, maduixes i enciams. Ens ho hem passat molt bé i ens ha agradat molt!