#realfood
Des de fa unes setmanes, a l’aula de segon estem parlant sobre el “realfood”, una iniciativa de Carlos Rios (@carlosriosq) que està tenint molt d’èxit a l’Instagram. Es tracta d’intentar menjar aliments reals (#realfood) i de no menjar aliments falsos (#fakefood). Si en voleu saber més: https://www.lavanguardia.com/vivo/20180128/44272142243/real-food-arrasa-instagram.html Des de la classe hem treballat quins són aquests […]










