novembre de 2016

FEM COCA DE IOGURT!!

A primer hem fet una coca de iogurt. Abans de tot hem treballat la recepta, mirant els ingredients i com l’havíem de fer; després hem fet la llista de la compra i… a classe la hem fet entre tots. Us deixem l’enllaç de la recepta perquè la pogueu fer a casa i un video amb […]

FEM COCA DE IOGURT!! Llegeix més »

2017. EL MILLOR ANY!!

A quart hem començat amb el projecte d’emprenedoria!!!! I hem decidit que farem CALENDARIS AMB FOTOS DELS NENS I NENES DE L’ESCOLA!! Us agrada?? Ja us anirem informant…. De moment, podeu veure com hem constituït l’empresa!! Hem signat tots i totes!!

2017. EL MILLOR ANY!! Llegeix més »

EL SUCRE ALS ALIMENTS

Els nens i nenes de 4t hem fet un experiment a la classe de medi per veure la quantitat de sucre que hi ha en un suc, una coca-cola i un trinaranjus. Hem agafat els tres productes i després hem escalfat la coca-cola i el trinaranjus i hem vist que només en quedava una pasta

EL SUCRE ALS ALIMENTS Llegeix més »

Sortida al modelisme ferroviari

El passat dijous 24 de novembre els alumnes de 3r de primària vam visitar una exposició de modelisme ferroviari que hi ha al nostre barri de Sant Cosme. Allà ens van explicar la història del ferrocarril i vam poder veure maquetes de trens en marxa. Va ser molt divertit i ens va agradar molt conèixer

Sortida al modelisme ferroviari Llegeix més »

Arriba el Nadal

A la classe de segon hem fet una caseta de gingebre. Teniem totes les parts de la caseta i les hem unit amb glassa. L’hem decorat amb lacasitos i xocolata… ESTAVA BONÍSSIMA !!!!

Arriba el Nadal Llegeix més »

Aniversari del Saúl

Avui 30 de novembre, és l’aniversari del Saúl. Per poder celebrar-ho amb tots, ha volgut compartir amb nosaltres un pastís BONÍSSIM !!! Nosaltres li hem cantat l’aniversari feliç. Ens ho hem passat molt bé, ha estat una estona molt maca per tota la classe, en especial pel Saúl.

Aniversari del Saúl Llegeix més »

Grups interactius!

Avui ha estat el primer dia que hem fet grups interactius! Hem fet tres grups i hem practicat el nostre nom i el dels companys, hem après la paraula PAPA i MAMA i hem enfilat les lletres del nostre nom. Ens ha agradat molt treballar amb l’ajuda de la Rafi, la Raquel i una mama

Grups interactius! Llegeix més »

Experiment

Els nens de la classe de les girafes hem fet un experiment. En unes bosses de plàstic hem posat sabó, colorant i purpurina. Hem creat com una pissarra a on poder escriure números i lletres! Ens ho hem passat molt bé!

Experiment Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut