setembre de 2021

Hello Dex!

Avui els i les alumnes de primer han conegut al Dex, un dinosaure que vindrà a fer anglès. En Dex només sap parlar en aglès i durant aquest curs ens ensenyarà moltes coses. Mireu que contents estan els alumnes!  

Hello Dex! Llegeix més »

Treballem les emocions!

L’alumnat de 4t, al inici del nou curs, treballem l’arbre de les emocions. Amb aquesta proposta de treball, prenem consciència de com ens sentim en cada moment. Els nens poden escriure una emoció en un paper i penjar-la a l’arbre quan senten que li molesta. D’aquesta forma ells mateixos prenen distància a qualsevol emoció que

Treballem les emocions! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut