Anem a psico!!!!!
La setmana passada vam poder gaudir d’una sessió de psicomotricitat, i ens ho vam passar d’allò més bé.
Anem a psico!!!!! Llegeix més »
La setmana passada vam poder gaudir d’una sessió de psicomotricitat, i ens ho vam passar d’allò més bé.
Anem a psico!!!!! Llegeix més »
Avui hem estat treballant les figures geomètriques amb el geoplà
Les matemàtiques què divertides! Llegeix més »
Durant la darrera setmana d’aquest primer trimestre hem fet un torneig de tenis taula.
CAMPIONAT DE TENIS TAULA Llegeix més »