4RT VOS DESITJA BON NADAL
Els alumnes de quart estan molt agraïts per la bona acollida que ha tingut el començament de la cantina i volen desitjar a tots molt bones festes. Ens veïem després de Nadal.
4RT VOS DESITJA BON NADAL Llegeix més »
Els alumnes de quart estan molt agraïts per la bona acollida que ha tingut el començament de la cantina i volen desitjar a tots molt bones festes. Ens veïem després de Nadal.
4RT VOS DESITJA BON NADAL Llegeix més »
Aquest curs, l’alumnat de 4t d’ESO, hem dissenyat una aplicació mòbil (Android) sobre la cantina del centre
Presentació de la nova APP de la Cantina Llegeix més »