8 de març. Dia internacional de la dona.

Enguany hem celebrat el Dia internacional de la Dona a l’Institut Escola del Prat. Proposem activitats per visibilitat i conscienciar a l’alumnat sobre els drets de les dones. L’activitat estrella ha estat la realització d’un mural on la paraula “DONA” ha estat construïda amb els ulls de totes les dones que representen l’institut: nenes, mestres, personal de PAS i mares.

Altres activitats que hem fet aquests dies han estat: entrevista a dues exalumnes al centre per parlar de la seva trajectòria laboral, visualització de vídeos on s’explica l’experiència professional de dones gitanes, hem parlat sobre per què se celebra el dia de la dona, experiment sobre la diferència salarial entre homes i dones, la cerca i treball de dones gitanes que han fet coses importants a la història, lectura de contes sobre la igualtat, entre d’altres.

I aquí podeu veure una petita mostra! Esperem que us agradi!