La Kika ve a l’escola

Com cada any la Kika ha tornat a l’escola per explicar la seva història a les nenes i els nens de P3 i P4. Una història una mica trista però amb un final feliç, ja que la Kika ha trobat una família d’animals que l’estimen molt. Els infants van escoltar i tocar la Kika i els altres animals i s’ho van passar molt bé.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut