DIA DE LES DONES A 6è

A 6è, pel dia de les dones, hem reflexionat molt sobre nosaltres mateixos i com ens imaginem el nostre futur, tant com a dones, com sent els companys de les dones.

Així, el mateix dimarts 8 va venir la Teresi Vargas a explicar-nos la seva trajectòria educativa i laboral.  Ha passat de ser alumna de l’Institut Escola, a treballar de monitora de menjador amb nosaltres!!  Una gran xerrada i moltes reflexions compartides!!

I el dimecres 9 de març, l’Ana Mari Fernández, la promotora d’escolarització de l’escola ens va aportar uns vídeos sobre l’experiència professional de la Mercedes Porras Soto, dona gitana  llicenciada en Història de l’Art i doctoranda en Art, membre del Patronat de la Fundació Privada Pere Closa des dels inicis i Presidenta del mateix, amb un 46% de treballadors d’ètnia gitana. A més, ens va aportar altres experiències des del barri de la Masia, a Gavà. Darrerament, es va realitzar una petita tertúlia i es va incentivar a les alumnes a encetar projectes i a construir el seu camí professional cap a la llibertat a la seva vida adulta.

Interessant, veritat?

Esperem que us hagi agradat i esperem que aquestes experiències siguin nombroses,

Gràcies Teresi i Ana Mari.