Taller d’emocions

Els nens i nenes d’infantil i primer hem fet un taller per treballar les emocions. A partir d’unes dinàmiques molt divertides la Maria ens ensenya a identificar-les i representar-les.

És molt important crèixer coneixent les nostres emocions i les dels altres. Així podem posar paraules al que ens passa, i també aprenem a respectar i ajudar als nostres companys quan ho necessiten.  

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut