Reconeixem els sons dels animals!

El dijous passat els infants de P3 van fer una dinàmica per reconèixer el so d’alguns animals.

L’activitat consistia en seleccionar 6 animals, escoltar el so a l’ordinador i veure la imatge de l’animal. Quan presentàvem cada animal s’establia una conversa sobre les característiques de cadascun i  un diàleg entre ells i la mestra rica en aprenentatges. Un cop presentats, el joc començava!

Sabran reconèixer el so i moure’s per la classe fins arribar a l’animal corresponent? La veritat que ho van fer molt bé! Fins i tot després a cada nen/a la mestra li deia un animal concret o un so i ell havia de buscar-lo.

Un cop acabada l’activitat van autoavaluar-se segons el que la mestra demanava tot començant a aprendre si havien treballat bé. Ells mateixos  escollien un tampó amb el dibuix que volien.