Visita al YOMO

El passat 1 de març una representació dels cursos de 3r i 4t d’ESO vam assistir al YOMO (Youth Mobile Congress), una fira on la ciència i la tecnologia s’uneixen amb el mòbil. Dissenyat per a estudiants de 8 a 16 anys, YoMo Barcelona inclou exhibicions educatives, actuacions en directe, tallers interactius, conferències teòriques i una àmplia gamma d’activitats pràctiques.

Al recinte de la Farga de l’Hospitalet, vam poder veure i fer experiments de tot tipus, amb robots, realitat virtual, disseny 3d, etc. Va ser un matí molt entretingut i ens ho vam passar d’allò més bé.

    

 

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut