ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

El passat 24 de novembre vam realitzar les votacions per escollir els representants al Consell Escolar de l’Institut Escola del Prat. Ja sabeu que el Consell escolar és molt important perquè és l’òrgan on es prenen les decisions que afecten al funcionament i organització del centre. I aquestes decisions les prenen les persones que en formen part: professorat, personal d’administració i serveis, famílies, AMPA, alumnat de l’ESO i Ajuntament del Prat.

Així doncs, de la votació del passat 24 han estat escollides les següents persones:

Professorat: Famílies Alumnat PAS
Pau Solé Vilella

Aroa Rodríguez Díaz

Antonia Calero Molina

Guiomar Giner Martí

Bertran Salvador i Mata

Maria Hernández Gabarre

Remedios Fernández Vargas

Teresa Vargas Blanco

Yumalai Santiago Muñoz

Coral Pérez Carmona

Concepción Eslava Higueras

La setmana vinent convocarem un Consell Escolar amb aquestes noves incorporacions i la resta de components del Consell Escolar que han continuat amb el mandat.