Gaudim fent plàstica!

Les classes de plàstica són per expressar-nos de manera artística. Nosaltres gaudim molt en cada sessió. Hem treballat la tardor amb diferents tècniques, mireu algunes fotos!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut