Gaudim fent plàstica! Feu un comentari / Per Aroa / 25/11/2021 / Portada Primària Segon Les classes de plàstica són per expressar-nos de manera artística. Nosaltres gaudim molt en cada sessió. Hem treballat la tardor amb diferents tècniques, mireu algunes fotos!