Carta als reis mags d’orient

Aquests dies on s’apropa el Nadal gaudim molt realitzant activitats nadalenques!
Avui hem estat escrivint la carta als reis mags. La il•lusió amb la que els petits miren les revistes de joguines i escriuen la seva carta és indescriptible! Esperem que els reis ens escoltin i ens portin alguna coseta.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut