Crèdit de Síntesi

Durant tota aquesta setmana l’alumnat de l’ESO ha realitzat, com cada any, el Crèdit de Síntesi. Sota el títol: Menja’t el món, hem realitzat un grapat de tallers de totes les matèries relacionats amb l’alimentació. Els tallers que hem realitzat han estat els següents:

  • Fem una cuina solar.
  • Azúcar challenge.
  • Les plantes saludables
  • El gust de la música.
  • On mengem avui?
  • Mengem sa.
  • La química dels aliments.
  • Healthy and unhealthy food.

A més, l’alumnat ha pogut gaudir amb un joc d’orientació que els ha portat a recórrer una bona part de la ciutat del Prat buscant pistes relacionades amb tots els tallers anteriors. Abans, però, han hagut de fer aquest concurs de preguntes o TRIVIAL. Us atreviu a fer-ho millor que elles i ells? JUGUEU AMB ELLS I ELLES! A VEURE QUI GUANYA!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut