Nom de l'autor: Francesc Raga

Comença la cantina!!!

Des del passat dia 2 d’octubre ja tenim cantina a l’escola. A l’hora del pati ja podem esmorzar un entrepà o bikini i prendre una beguda fresca a l’espai reservat per a això. La cantina es gestionada per l’alumnat de 4t d’ESO i els beneficis seran destinats a finançar el viatge de final de curs.

Comença la cantina!!! Llegeix més »

Torna la Revista!!!

Un cop passats aquests mesos amb el COVID que no ens va deixar publicar la revista, tornem a tenir el tradicional Noticosme a l’escola. S’ha repartit una còpia a tot l’alumnat en paper, però els que no l’heu rebut la podeu llegir també a la nostra web, a continuació us deixem l’enllaç: NOTICOSME 1r TRIMESTRE

Torna la Revista!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut