ROLE PLAY

Durant aquest curs les/els mestres de l’escola hem creat un espai per treballar l’anglès de forma més vivencial. S’han creat tres espais: un supermercat, un restaurant i un hospital.

En aquest espai treballarem a través del role play, una dinàmica de grup que permet l’aprenentatge de forma més senzilla i dinàmica. A través de la dramatització o simulació de rols que representen en cada situació, els alumnes poden expressar-se en anglès de manera més vivencial.

Aquest trimestre hem començat a treballar el “supermarket”. Estem aprenent el nom dels aliments i les típiques construccions angleses per fer una compra, dir el preu de la compra, tornar el canvi, etc.

Mireu quin espai tan bonic hem creat i com treballen els alumnes.