VISITA AL ZOO Feu un comentari / Per Tonyi Calero / 23/06/2016 / I3 I4 I5 Infantil Primer El passat divendres 3 de juny l’alumnat de P3, P4, P5 i 1r. van anar d’excursió al Zoo. Va ser molt divertit i van veure molts animals… micos, foques, elefants, girafes… Què bé s’ho van passar!! Mireu quina foto més bonica de tots els assistents…