Obra de teatre EN TABALET

El passat 14 de juny els alumnes de P4 de l’Institut Escola del Prat van estrenar l’obra de teatre “En Tabalet” per als pares, mares i tots els alumnes de l’escola. Era la primera vegada que feien teatre i estaven una mica nerviosos però va sortir perfecte! Enhorabona actors i actrius!

IMG_0903

 

https://youtu.be/11qd0gouDUU

 

 

 

http://https://youtu.be/11qd0gouDUU

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut