Ho hem aconseguit!!!
Els nens i les nenes de segon de primària de l’Institut Escola del Prat han aconseguit acabar el seu recorregut i, per aquest motiu, han sortit a esmorzar i jugar al parc. Aquest recorregut l’han aconseguit amb molt d’esforç i posant-hi moltes ganes en seguir les normes de l’escola, treballant molt i ajudant-se els uns […]
Ho hem aconseguit!!! Llegeix més »









