Tertúlies literàries

 

 

 

Avui divendres hem començat les tertúlies literàries a P-5 amb el conte En Ton i la Guida. Ha estat una experiència molt positiva, els nens i nenes han participat molt i estan molt engrescats per continuar amb la lectura del llibre. Moltes felicitats conills, ha estat una estona molt divertida i profitosa!!!. 20160415_102056

2

3

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut