SOM UNS ARTISTES

Les classes de plàstica en serveixen per crear, comunicar, pensar, deixar anar la imaginació, desenvolupar moltes destreses psicomotores i podem treballar continguts d’altres àrees en una altra besant. Ens encanta fer plàstica i som uns artistes!

https://www.youtube.com/watch?v=19cclsxjrDA

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut