Obra de teatre: Dràcula

El passat 14 de juny, l’alumnat de secundària va representar al Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa l’obra de teatre Dràcula, amb participació d’alumnes de tots els cursos de l’ESO.

Cliqueu sobre les fotos per veure-les mes grans.

DSC_0901.redimensionada DSC_0922.redimensionada DSC_0925.redimensionada DSC_0942.redimensionada DSC_0943.redimensionada DSC_0944.redimensionada

Aquí podeu veure un fragment de l’obra.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut