Obra de teatre: Dràcula

El passat 14 de juny, l’alumnat de secundària va representar al Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa l’obra de teatre Dràcula, amb participació d’alumnes de tots els cursos de l’ESO. Cliqueu sobre les fotos per veure-les mes grans. Aquí podeu veure un fragment de l’obra.  

Obra de teatre: Dràcula Llegeix més »