A PRIMER FEM UN PASTÍS!!!

Amb l’ajuda de tots els companys hem fet un pastís. A partir de la recepta hem après els ingredients i quantitats necessàries, així com els passos a seguir : pesem els ingredients, els barregem tal i com ens explica la recepta del pastís i el posem al forn. Estava boníssim!!! ens ha agradat molt!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut