Tertúlies literàries dialògiques a P4 Feu un comentari / Per Aroa / 03/11/2017 / I4 Infantil Portada Avui ha estat el primer dia que hem començat a fer TERTÚLIES LITERÀRIES DIALÒGIQUES! És la primera vegada que fem aquesta activitat i ens ha agradat molt. Hem començat a llegir el conte de l’Aladí i la llàntia meravellosa.