Tertúlies literàries dialògiques a P4

Avui ha estat el primer dia que hem començat a fer TERTÚLIES LITERÀRIES DIALÒGIQUES! És la primera vegada que fem aquesta activitat i ens ha agradat molt. Hem començat a llegir el conte de l’Aladí i la llàntia meravellosa.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut