Castanyada i Halloween 2021

Estem molt contents i contentes perquè enguany tot l’Institut Escola ha pogut tornar a celebrar la festa de la castanyada i de Halloween.

Pel que fa a Infantil i Primària, hem gaudit de la tradició de menjar castanyes, cantar, veure el conte de la castanyera que ens va preparar sisè i fer tallers i activitats molt divertides amb aquesta temàtica.

A més a més hem incorporat que nens des de segon de primària fins a la ESO poguessin passar pel túnel del terror que van preparar els alumnes de sisè.

L’alumnat de Secundaria ha participat a la decoració dels passadissos i ha ajudat a preparar el túnel del terror col·laborant amb Primària a fer l’experiència súper terrorífica.

A més a més els grups de tercer i quart d’ESO vam gaudir d’un matí molt divertit fent un Scape Room de por.