ART URBÀ. Sortida a l’Espai Trafalgar

A l’assignatura d’Educació Visual i Plàstica hem treballat l’Art Urbà i hem fet diferents dissenys de graffitis.

També hem fet un graffiti al pati imitant el logo de l’Institut.

Per tancar aquesta proposta, vam anar a l’Espai Trafalgar a veure les obres del famós graffiter Banksy i vam tindre el plaer de poder fer un taller utilitzant la tècnica de les plantilles.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut