GRUPS INTERACTIUS

Per fi tota l’escola ha pogut començar a fer grups interactius amb voluntaris. Estem super contents de tornar a tenir famílies a les aules. La classe de 2n avui ha fet el seu primer grup interactiu amb una voluntària, la Esperanza. Mireu que bé hem treballat! 

Gràcies a tots els voluntaris/es per venir.





Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut