A PRIMER SOM VALENTS!!!

Fa uns dies vam tornar a llegir el conte “El Club dels Valents” amb la Belinda. Les papallones de 1r., un cop recordada la història del Samuel i del Pol, vam fer un dibuix explicant per què ells i elles són valents i valentes. Mireu quins dibuixos tan bonics!! i Mireu els nostres valents i valentes de primer!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut