Anem a collir castanyes!

 

El dimarts dia 30 d’octubre els més petits de l’escola vam anar a buscar a la 

Castanyera  i el seu ajudant, el gegant!

Al principi no els vèiem però després, els vam trobar i vam ajudar a la castanyera a collir castanyes!

Va ser molt divertit!

Després, tots i totes vam cantar i ballar la cançó i la Castanyera i el Gegant es van posar molt contents.

 

També, algunes mares de molts nens i nenes ens van acompanyar per disfrutar amb tots nosaltres: MOLTES GRÀCIES!!!!!!!

Fins l’any que ve Castanyera!

 

 

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut